Adevarata magie a SmartBill opereaza atunci cand programele sunt utilizate in cadrul ecosistemului sau, altfel spus, cand tranzactiile inregistrate in Facturare si Gestiune sunt sincronizate in timp real cu modulul de contabilitate.
Daca pana acum se puteau sincroniza facturile de vanzare, descarcarile de gestiune, incasarile, receptiile de la furnizori sau cheltuielile, incepand de astazi se pot sincroniza si platile. In plus, toate aceste sincronizari se pot realiza de pe sedii diferite.
Asa cum mentionam mai sus, in programul de facturare sau in programul de gestiune de la SmartBill se pot inregistra diverse documente de la furnizor. Iar pentru acestea se pot inregistra si platile efectuate, fie manual, fie prin import de extrase de cont. De acum, in SmartBill Conta se vor putea prelua aceste plati. In felul acesta, procesul de inregistrare a informatiilor in conta se simplifica mult si se castiga timp pretios.
Cum functioneaza?
In procesul sincronizarii apare acum posibilitatea de a alege si sincronizarea platilor. Este recomandat ca atunci cand se sincronizeaza platile, sa se faca si sincronizarea cheltuielilor si receptiilor. In felul acesta se asigura realizarea legaturii intre documente si platile aferente acestora.
La fel ca in cazul preluarii incasarilor, daca este nevoie va trebui facuta configurarea conturile de trezorerie. Pentru plati se preiau aceleasi configurari care au fost facute si in cazul incasarilor. Spre exemplu, daca pentru un IBAN s-a setat un anumit cont contabil la preluarea incasarilor, acelasi cont se va folosi si cand se preiau platile de pe acel IBAN.
Usureaza-ti munca cu gestionarea documentelor si castiga timp pretios pentru afacerea ta! Testeaza produsele SmartBill: program facturare, gestiune si contabilitate. Afla din pagina dedicata e-Factura si e-Transport motivele pentru care merita sa alegi SmartBill.