Luna septembrie a marcat 6 luni de pandemie, de viata altfel, de lucru de acasa. 6 luni in care am avut sansa de a putea continua sa muncim si sa dezvoltam in continuare produsele de care suntem atat de mandri. Ne-am adaptat, ne-am coordonat, am inovat. Tot ceea ce facem este pentru ca voi, utilizatorii programului nostru sa va desfasurati in cel mai simplu si agreabil mod activitatea.
Ce am facut?
Iata pe scurt care sunt functionalitatile noi adaugate, modificarile legislative si sugestiile voastre pe care le-am implementat in SmartBill Conta in ultimele 6 luni:
Functionalitati noi:
- sincronizarea cheltuielilor din SmartBill Facturare si SmartBill Gestiune
- configurarea drepturilor avansate pentru utilizatori
- situatiile financiare anuale (cu toate cele 4 formulare completate: 10, 20, 30 si 40)
- importul rapoartelor Z din fisierele declaratiei A4200
- sincronizarea datelor din SmartBill Facturare si Gestiune de pe toate sediile unei companii
- sincronizarea platilor din SmartBill Facturare si Gestiune in contabilitate
- sincronizarea din SmartBill Gestiune a bonurilor de consum, ajustari, inventare, bonuri de predare (productia)
- situatiile financiare semestriale (cu toate cele 3 formulare completate: 10, 20 si 30)
- calculator pe care utilizatorii au posibilitatea de a-l folosi direct in aplicatia de contabilitate, in toate campurile de valori
- generearea de OP cu sumele de plata la bugete
- imbunatatirea modului de lucru cu mai multe certificate / token-uri, a metodei de preluare recipise si alte optimizari ale SmartBill ManagerConta
- tiparirea directa a tuturor rapoartelor PDF din Conta
Implementari rapide ale modificarilor legislative:
- zilele libere platite in proportie de 75% care se pot acorda parintilor si documentatia care trebuie depusa de firme la AJOFM
- somajul tehnic – setari, calcul, raport dedicat, note contabile si documentatia pentru AJOFM
- 18 actualizari ale declaratiei 112; da18 🙂
- 5 actualizari ale declaratiei 100
- 3 actualizari ale declaratiei 710
- 1 actualizare a declaratiei 390
- modificarea plafonului pentru tichetele de masa (20 lei) incepand cu luna aprilie 2020
- documentatia necesara pentru obtinerea subventiilor de 41.5% pentru salariatii reactivati dupa somaj tehnic
- modificarea procentului de plata pentru Concediu Medical de Carantina (cod 07) din 75% in 100%
- actualizarea cererii de recuperare sume pentru concedii medicale de la FNUASS
- reducerea temporara a timpului de munca a salariatilor (Kurzarbeit)
- introducerea a 2 coduri noi de concedii medicale (51 si 91)
Implementari ale sugestiilor preluate de la voi:
- standardizarea denumirilor tuturor fisierelor exportate. Formatul este Tip document Denumire firma (interval timp/data) CIF
- modificarea modelului de stat de salarii in scopul de a restrange numarul de pagini, acolo unde este posibil
- imbunatatiri ale rapoartelor Sumele de incasat / de platit: adaugarea soldului din balanta pe partener, posibilitatea de filtrare dupa parteneri care au diferente intre raport si balanta, posibilitatea de filtrare pe sediu, accesarea fisei de cont pe partener direct din raport
- imbunatatirea rapoartelor Lista achizitii / Vanzari / Rapoarte Z: posibilitatea de a filtra dupa modul de inregistrare (sincronizare sau manual)
- posibilitatea ca la filtrarea pe Lei in Balanta / Fisa de cont, utilizatorul sa decida daca doreste sa includa in calcule si note aferente tranzactiilor in valuta (echivalentul in lei, diferente de curs)
- sincronizarea de Cheltuieli – acum utilizatorul poate sa decida daca anumite categorii de cheltuieli nu trebuie sincronizate, avand de asemenea posibilitatea de a alege si alte conturi decat cele din clasa 6 pentru configurarea cheltuielilor
- imbunatatirea pontajului si adaugarea unei noi foi de lucru destinate exclusiv tiparirii
Ce urmeaza?
Pentru voi: pregatim niste surprize placute, care vor revolutiona procesele contabile si relatia cu clientii vostri. Ramaneti aproape!
Pentru noi: alte luni de pandemie, in care vom ramane concentrati pe ducerea la indeplinire a ceea ce ne-am propus si asumat, iar in paralel ramanem cu urechea aplecata spre modificarile legislative, astfel incat sa continuam sa le implementam la fel de rapid ca pana acum.
Usureaza-ti munca cu gestionarea documentelor si castiga timp pretios pentru afacerea ta! Testeaza produsele SmartBill: program facturare, gestiune si contabilitate. Afla din pagina dedicata e-Factura si e-Transport motivele pentru care merita sa alegi SmartBill.
Pe latura de sincronizare, noi chiar am avea nevoie de sincronizarea descarcarii din avize. Avem clienti mari, ce lucreaza cu avize si apoi facturi. Firmele mari- Dante, Altex, nu le primesc marfa daca nu emit mai intai aviz si abia dupa factura. Si atunci, in Smartbill Gestiune am descarcarea pe aviz, si venitul pe factura.
In Smartbill conta mi se importa doar venitul, si nu am descarcarea. Practic, nici jumatate din valoarea descarcata nu se importa.
Multumim anticipat si pt aceasta sincronizare, cand va fi gata!
Buna ziua Alina,
Ma bucur sa va citesc. Multumim mult pentru sugestie, am transmis-o echipelor de dezvoltare.
Multumim si pentru ca ne sunteti alaturi!
Sa aveti o zi frumoasa!
Felicitari ??
Multumim frumos 🙂
test