V-am ascultat, am creat, ne-am jucat, ne-am bucurat si am lucrat in permanenta cu un singur scop: sa facem ca interactiunea cu programul nostru sa fie una dintre cele mai placute si eficiente. 2018 a fost un an bun. Printre cele mai importante functionalitati implementate anul acesta, se numara:
Disponibila atat pentru modulul de facturare, cat si pentru cel de gestiune, aceasta functionalitate da posibilitatea utilizatorilor de a avea in permanenta o imagine de ansamblu asupra tuturor operatiunilor de business inregistrate. Noul dashboard (sau panou de control) poate fi cu usurinta configurat cu elemente grafice si orice informatii care permit o evaluare corecta si complexa a activitatilor de business desfasurate.
Import extrase bancare si borderouri de la curieri in SmartBill
O functionalitate foarte populara printre clientii nostri, aceasta le permite acestora sa isi organizeze in mod eficient achizitiile si platile realizate prin punerea la dispozitia lor a unui raport specific. Acest raport, intitulat Extrase de cont, centralizeaza tranzactiile realizate prin banca si le prezinta utilizatorilor intr-un format usor de inteles si de analizat.
In ceea ce priveste sumele primite de la curieri pentru bunurile expediate, acestea fac si ele obiectul unor rapoarte specifice care dau posibilitatea utilizatorilor de a controla cu usurinta informatiile respective si de a le importa in program sub forma de incasari.
Personalizarea documentelor la nivel de serie
Aceasta functionalitate a programului SmartBill le permite utilizatorilor sa isi personalizeze documentele emise cu sigla companiei, in formatul sau folosind culorile pe care le doresc. Aceasta personalizare se poate realiza in mod diferit pentru fiecare serie de documente in parte.
Astfel, in cazul in care o firma desfasoara activitati diferite, pentru fiecare dintre acestea se vor putea personaliza diferit documentele respective, conferind astfel identitate vizuala proprie fiecarei dintre aceste activitati.
Atunci cand o companie realizeaza operatiuni comerciale intracomunitare, un CIF special va fi acordat de catre autoritati, CIF ce va fi utilizat in relatie cu partenerii europeni. In cazul in care o societate detine un astfel de CIF intracomunitar, datorita acestei functionalitati din programul SmartBill, ea il va putea utiliza in acelasi timp cu CIF-ul romanesc.
Cand o companie isi propune sa comercializeze un produs creat pe baza unei retete, fara ca acest produs sa existe pe stoc, este necesara crearea unui Raport de productie care incarca gestiunea, ceea ce permite vinderea/scoaterea din stoc ulterioara a produsului respectiv.
Aceasta functionalitate acorda utilizatorilor aflati in aceasta situatie posibilitatea de a genera automat un Raport de productie atunci cand un astfel de produs compus se vinde, nemaifiind necesara o alta operatiune.
Este important de mentionat ca astfel pot fi vandute produse cu reteta chiar daca nu sunt pe stoc, atata timp cat sunt disponibile materiile prime necesare crearii produsului respectiv.
Analiza de rotatie a stocurilor
Acest raport este esential pentru orice antreprenor care isi doreste sa inteleaga cat se poate de bine care sunt miscarile stocurilor pe care le gestioneaza si unde este loc de imbunatatiri. SmartBill le permite utilizatorilor sa analizeze care dintre stocuri sunt cele mai lichide sau, altfel spus, care dintre acestea sunt cel mai bine adaptate vanzarilor. Astfel, un produs care se vinde foarte bine dar dintr-un stoc foarte mare poate avea o viteza de rotatie mai mica decat un produs care se vinde mai putin, dar dintr-un stoc redus. Este important de analizat si inteles toate aceste lucruri, pentru a putea lua cele mai bune decizii de afaceri.
In mod ideal, acest raport se va analiza in relatie cu Analiza de rotatie a stocurilor, pentru a obtine o imagine clara si complexa a situatiei stocurilor. O analiza corecta a vechimii stocurilor reprezinta de fapt intelegerea modalitatii prin care stocurile dintr-o gestiune se raporteaza la o anumita perioada de timp. Altfel spus, prin intermediul acestui raport se poate determina care dintre produsele comercializate blocheaza banii si care dintre ele asigura un cash flow fluid.
Anul 2018 a marcat un moment important in activitatea antreprenorilor care vand cu amanuntul, precum si a celor ce presteaza servicii direct catre populatie. Acestia au facut obiectul unor modificari legislative ce le impun sa utilizeze aparate de marcat electronice fiscale cu scopul de a elibera bonul fiscal.
Pentru a veni in ajutorul antreprenorilor, la SmartBill am luat anumite masuri care sa raspunda diverselor nevoi:
- Au fost realizate integrari cu 4 furnizori de case de marcat, pentru ca utilizatorii programului nostru sa nu intampine dificultati: Datecs, Partner, Tremol, Activa si Daisy;
- Toate informatiile necesare antreprenorilor care au aceasta obligatie au fost publicate la momentul respectiv peblog;
- Am lansat2 oferte care sunt unice pe piata prin care poti obtine o casa de marcat gratis sau in rate cu contract de servicii.
Lansat in 2018,SmartBill POS Software este o interfata de vanzare ce ajuta antreprenorii sa vanda mai rapid si mai usor, indiferent daca acestia sunt sau nu clienti SmartBill. Astfel, aceasta exista in versiune sincronizata la Cloud sau stand-alone. Desigur, pentru a putea beneficia de toate functionalitatile ecosistemului SmartBill si intreaga forta a programului, ideal este ca toate modulele oferite sa fie utilizate concomitent.
Despre programul de contabilitate oferit de SmartBill am mai vorbit, dar in anul ce se incheie au fost lansate o serie de functionalitati, care mai de care mai minunate. Printre acestea, vom mentiona doar cateva, care sunt cu adevarat vitale pentru activitatea oricarui contabil:
- SmartBill Conta: Sincronizarea facturilor emise si a incasarilor
- Sincronizarea NIR-urilor in SmartBill Conta
- Verificarea partenerilor din punct de vedere al regimului TVA
Si nu uitati: SmartBill Conta este gratuit pe viata pentru toti contabilii care doresc sa isi simplifice munca!
2018 a trecut pe nesimtite, dar ne-a lasat mai buni, mai isteti si cu siguranta la fel de dornici de a transforma experienta cu SmartBill intr-una dintre cele mai placute si usoare activitati pe care le desfasoara un antreprenor sau un contabil!
Craciun fericit si un An Nou fabulos va dorim!