Autentificare Cloud

Contact

Bill
Ai o afacere? Cu SmartBill facturezi simplu, rapid si ai integrare gratuita e-Factura!       Afla mai multe
Facturare si Gestiune

Nou in Smart Bill

smart bill

Ne dorim sa transformam Smart Bill in acel ecosistem in care, ca prin magie, orice antreprenor sau contabil isi poate gasi locul si poate interactiona in mod eficient si rapid cu partenerii si colaboratorii sai.

Echipele de dezvoltare de produs, harnice si dedicate, lucreaza intens pentru ca experienta utilizatorilor sa fie cat mai placuta cu putinta. In acest sens, in paralel cu dezvoltarea noilor module de Conta si Conta Plus, o serie de functionalitati au fost implementate pe Facturare si Gestiune.

Haideti sa vedem impreuna care sunt acestea:

1. Grupari de produse (functionalitate disponibila pentru utilizatorii de Gestiune Plus)

Aceasta noua functionalitate permite o gestionare mult mai eficienta a produselor din stoc, prin incadrarile care pot fi realizate si informatiile suplimentare ce pot fi adaugate. Astfel, produsele sunt organizate si identificate rapid in spatiile de expunere sau depozitare.

De asemenea, aceasta functionalitate face posibila inventarierea punctuala a anumitor categorii de produse, prin generarea unor liste de inventar in functie de gruparile existente.

Pe viitor, odata cu integrarea acestor criterii in rapoartele aplicatiei, vor fi obtinute informatii mult mai exacte in ceea ce priveste performanta stocurilor, lucru foarte important pentru orice antreprenor care isi doreste sa isi eficientizeze vanzarile.

Descriere

Noul tip de nomenclator introdus, Grupari, poate contine criteriile si subcriteriile in care se impart articolele gestionate. Utilizatorul are astfel libertate totala in definirea acestora in functie de profilul activitatii desfasurate.

Exemplu: Un comerciant de haine poate avea urmatoarele tipuri de grupari:

1. Destinatar                                                   

2. Categorie                                                                                 

3. Tip produs                                                  

4. Brand                                                                                          

5. Marime                                                       

6. Material/compozitie

Gruparile pot fi segmentate in functie de anumite criterii de clasificare pe care le impun produsele si care pot, la randul lor, sa aiba propriile subcategorii.

Aceasta diviziune nu este obligatorie, putand astfel exista grupari care sa nu aiba definite elemente subordonate.

Iata cum ar arata o astfel de clasificare:

1. Destinatar (GRUPARE)

  • Femei
    • Barbati (CLASA)
    • Copii

2. Categorie

  • Incaltaminte
  • Imbracaminte
  • Accesorii
  • Diverse

3. Tipologie

  • Casual
  • Sport
    • Alergare
    • Sporturi de iarna (SUBCLASA)

4. Brand

5. Marime

Fiecare produs/serviciu poate fi asociat cel putin unei Grupari si Clase/Subclase care pot fi definite in functie de activitatea desfasurata. Sunt disponibile maxim 10 grupari, fiecare cu clasele sale (acestea din urma nefiind limitate).

Se pot adauga oricand Grupari, Clase si Subclase, la definirea carora trebuie aleasa Denumirea si daca este sau nu subordonata.

Toate vor fi preluate in Inventar, iar produsele vor putea fi grupate in functie de acestea.

2. Liste de preturi speciale pe clienti (functionalitate disponibila pentru utilizatorii de Gestiune Plus)

Aceasta noua functionalitate se adreseaza tuturor utilizatorilor de Gestiune Plus (si in curand si celor de Facturare Premium), dar in primul rand distribuitorilor si en-gros-istilor care au relatii contractuale diferite cu fiecare client in parte, comerciantilor care stabilesc frecvent promotii si celor care au colaboratori carora doresc sa le ofere conditii speciale, in functie de vechime, importanta etc.

Descriere

Listele cu preturi speciale sunt liste definite pentru unul sau mai multi clienti ce pot contine unul sau toate produsele aflate in gestiuni cantitativ-valorice si care vor avea preturi diferite de cele aflate in Listele de preturi pe gestiuni.  

Aceste preturi speciale ar putea fi cele rezultate din negocieri punctuale cu anumiti clienti sau cele pe care utilizatorul le propune in anumite contexte (promotii, soldari etc.).

Noua functionalitate permite utilizatorilor in primul rand fidelizarea mult simplificata a clientilor prin acordarea unor preturi speciale. Sunt apoi eliminate eventualele erori de facturare pentru beneficiarii de discount-uri, deoarece preturile sunt sugerate automat, in functie de criteriile prestabilite de catre utilizator. De asemenea, politica de preturi practicata in companie va beneficia astfel de consistenta si omogenitate fara a fi necesara verificarea celor facturate in trecut pentru fiecare client in parte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *