Autentificare Cloud

Contact

Business Know-How

Prima mea afacere – cheltuieli deductibile, ce trebuie sa stim?

Prima mea afacere

Saptamana aceasta la Prima mea afacere, am avut placerea de a discuta cu Andreea Sofonea, expert contabil in cadrul CECAS, cu peste 12 ani de experienta in domeniul contabil. Discutia s-a purtat pe tema cheltuielilor eligibile, in functie de specificul unei afaceri.

In timpul conversatiei cu Andreea, au fost atinse urmatoarele subiecte:

  • Ce reprezinta pentru o companie o cheltuiala? Impozit pe profit vs. impozit pe venit
  • Care este diferenta dintre cheltuielile deductibile si cele nedeductibile? Ce inseamna cheltuieli partial deductibile?
  • Ce facem in cazul cheltuielilor nedeductibile (e.g. amenzile) deja efectuate – mai ducem documentele justificative contabilului?
  • Este posibil ca o anumita cheltuiala sa fie deductibila pentru o companie si nedeductibila pentru alta?
  • Ce se intampla in cazul unei PFA care nu are obligatia de a avea un contabil? Care este riscul la care se expune in cazul in care deduce o cheltuiala nedeductibila, de exemplu?
  • Alte cerinte legale in ceea ce priveste cheltuielile
  • Un ultim sfat?

Va asteptam la urmatoarea discutie live, care va avea loc marti dimineata, 2 februarie 2021, incepand cu 10h30. Il avem alaturi de noi pe Mircea Capatina si vom discuta despre strategii de pricing!

Daca nu v-ati inscris inca, o puteti face accesand pagina evenimentului Prima mea afacere.

Testeaza gratuit programele noastre: Program Facturare, Program Gestiune sau Program Contabilitate si afla mai multe despre cum te ajuta ecosistemul SmartBill sa iti cresti afacerea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *