Autentificare Cloud

Contact

Business Know-How

Prima mea afacere – cheltuieli deductibile, ce trebuie sa stim?

Prima mea afacere

Saptamana aceasta la Prima mea afacere, am avut placerea de a discuta cu Andreea Sofonea, expert contabil in cadrul CECAS, cu peste 12 ani de experienta in domeniul contabil. Discutia s-a purtat pe tema cheltuielilor eligibile, in functie de specificul unei afaceri.

In timpul conversatiei cu Andreea, au fost atinse urmatoarele subiecte:

  • Ce reprezinta pentru o companie o cheltuiala? Impozit pe profit vs. impozit pe venit
  • Care este diferenta dintre cheltuielile deductibile si cele nedeductibile? Ce inseamna cheltuieli partial deductibile?
  • Ce facem in cazul cheltuielilor nedeductibile (e.g. amenzile) deja efectuate – mai ducem documentele justificative contabilului?
  • Este posibil ca o anumita cheltuiala sa fie deductibila pentru o companie si nedeductibila pentru alta?
  • Ce se intampla in cazul unei PFA care nu are obligatia de a avea un contabil? Care este riscul la care se expune in cazul in care deduce o cheltuiala nedeductibila, de exemplu?
  • Alte cerinte legale in ceea ce priveste cheltuielile
  • Un ultim sfat?

Va asteptam la urmatoarea discutie live, care va avea loc marti dimineata, 2 februarie 2021, incepand cu 10h30. Il avem alaturi de noi pe Mircea Capatina si vom discuta despre strategii de pricing!

Daca nu v-ati inscris inca, o puteti face accesand pagina evenimentului Prima mea afacere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *