Autentificare Cloud

Contact

Bill
Ai o afacere? Cu SmartBill facturezi simplu, rapid si ai integrare gratuita e-Factura!       Afla mai multe
Business Know-How

Prima mea afacere – Conectarea caselor de marcat la sistemul informatic al ANAF

Prima mea afacere

Proiectul Prima mea afacere vine in sprijinul acelora dintre voi care au nevoie de informatii corecte despre diverse aspecte ale lansarii unui business. Discutam prieteneste, la o cafea, cu specialisti din diferite domenii de interes pentru orice antreprenor aflat la inceput de drum.

Invitatul nostru din saptamana aceasta a fost Florin Bajan, Director General al Zeus Service, importator si distribuitor autorizat pentru casele de marcat Daisy. Am vorbit impreuna despre obligatia firmelor din Romania de a trece casa de marcat in regimul de lucru online, prin conectarea directa cu serverul ANAF pana la finalul lunii noiembrie.

Iata intrebarile adresate invitatului nostru:

  • Cine are nevoie de casa de marcat?
  • Cum alegem casa de marcat potrivita activitatii pe care o desfasuram?
  • Ce inseamna si cum se realizeaza fiscalitatea casei de marcat?
  • Ce se schimba de la 30 noiembrie 2021?
  • Ce se intampla daca nu ne conectam casa de marcat la ANAF?

Daca nu ai reusit sa vezi live-ul poti urmari inregistrarea mai jos:

Urmatoarea discutie este despre 10 intrebari ale antreprenorilor despre banii din firma. Ne vedem marti, 23 noiembrie impreuna cu Delia Mircea, coordonator editorial Contzilla.

Daca vrei sa revezi toate episoadele seriei Prima mea afacere, o poti face pe canalul nostru de Youtube sau pe SmartBill la sectiunea Resurse – Invata. Poti asculta seria Prima mea afacere pe SmartBill Podcasts sau pe Spotify.

Testeaza programul nostru de facturare online sau cel de gestiune si vezi cum poate SmartBill sa te ajute sa iti digitalizezi afacerea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *