Autentificare Cloud

Contact

Bill
Ai o afacere? Cu SmartBill facturezi simplu, rapid si ai integrare gratuita e-Factura!       Afla mai multe
ContaFacturare si GestiuneProgramele SmartBill

SmartBill in 2021 – o privire retrospectiva

SmartBill 2022

Traversam in continuare una dintre cele mai incerte perioade ale omenirii din istoria recenta si nu pare ca vom reveni prea curand la viata lipsita de griji de dinainte de pandemie. Sau vreodata. Mai mult ca oricand, aptitudini ca adaptabilitatea sau rezilienta sunt esentiale in antreprenoriat.

La SmartBill, in ciuda dificultatilor provocate de noul status-quo, ne-am mobilizat si am continuat sa crestem, pentru voi, cei care ne sunteti aproape si ne acordati increderea voastra. Anul ce se incheie a fost incarcat in proiecte si actualizari variate ce au acelasi scop acum, ca dintotdeauna: sa le faca antreprenorilor si contabililor din Romania viata mai usoara.

Iata mai jos cateva dintre realizarile noastre din acest an:

Lansari in SmartBill Facturare / Gestiune

  • Cea mai importanta lansare din 2021 a fost Reteaua SmartBill. Companiile care utilizeaza programul de facturare sau gestiune SmartBill se pot conecta intre ele, si in acest fel pot sa transmita documente si informatii prin intermediul Retelei. Conectarea se realizeaza prin intermediul documentelor transmise intre firmele care au conturi SmartBill. Pentru conectare este necesar ca furnizorul sa trimita un document prin Retea clientului, iar acesta sa-l accepte. Astfel, facturile, avizele si proformele emise de furnizor in SmartBill si trimise prin Retea vor fi vizibile in contul SmartBill al clientului, iar acesta va decide daca doreste preluarea lui in cont. Deschiderea acestuia va echivala cu acordul pentru realizarea conexiunii.

    Beneficiile Retelei sunt multiple, incepand cu transparenta operatiunilor, facilitarea comunicarii intre partenerii de afaceri si mergand pana la valoarea timpului economisit. Viitorul inseamna interconectivitate.

    Afla mai multe despre Reteaua SmartBill aici.
  • Date din Conta este functionalitatea menita sa ajute utilizatorii SmartBill sa acceseze extrem de rapid raportarile contabile aferente activitatii pe care o desfasoara, documentele salariale si pe cele care sunt transmise de catre ANAF (prin intermediul SPV). Incepand cu anul acesta, antreprenorii pot afla rapid veniturile si cheltuielile lunare, profitul cumulat, clientii neincasati sau furnizorii neplatiti, statele de salarii si fluturasii sau impozitele si contributiile datorate. Acestia pot emite singuri adeverintele aferente salariatilor, fara a mai apela la contabil. Datele din adeverinte se vor prelua automat din statele de plata trimise de catre contabil.

    Contabilul care utilizeaza SmartBill Manager Conta trimite automat documentele contabile, dar si un Rezumat lunar care contine indicatorii operationali principali, prezentati in mod simplu. In plus, impreuna cu aceste documente poate include chiar si comentarii sau atentionari pentru antreprenor.

    Afla mai multe despre Date din Conta aici.
  • Promotia SmartBill si Visa a fost gandita sa faciliteze achitarea facturilor si proformelor emise cu SmartBill prin incurajarea integrarii unui buton de plata cu cardul pe documentele emise, astfel facilitand procesul de incasare. Antreprenorii participanti la promotie si-au creat din contul lor SmartBill un cont la unul dintre procesatorii de plati integrati cu solutia noastra de facturare (NETOPIA Payments sau EuPlatesc) si au adaugat butonul de plata pe facturile sau proformele emise clientilor. Toti participantii la promotie au intrat in cursa pentru a castiga o masina electrica.

    Mai multe despre promotia noastra cu Visa aici.
  • Inregistrarea cheltuielilor in SmartBill prin fotografierea documentelor. Posibilitatea de a inregistra cheltuielile in aplicatie prin simpla fotografiere a documentelor aferente acestora (OCR) a fost o lansare foarte apreciata. Astfel, antreprenorii care au aplicatia SmartBill Android sau iOS pot folosi camera telefonului pentru a realiza fotografii ale documentelor fiscale (bonuri sau facturi). Informatiile necesare sunt preluate si precompletate automat in cheltuiala ce urmeaza sa fie inregistrata in SmartBill.

    Afla mai multe aici.

Lansari in SmartBill Conta

  • Transmiterea raportarilor lunare catre clienti prin SmartBill ManagerConta. De acum, SmartBill este platforma care permite contabililor sa comunice clientilor rapid si usor raportarile contabile, documentele salariale si pe cele care ajung in SPV. Daca un contabil foloseste aceasta aplicatie, clientii sai pot avea acces la toate aceste informatii, indiferent daca sunt sau nu clienti SmartBill. In plus, ManagerConta este un instrument ce ajuta contabilii sa aiba o interactiune usoara cu autoritatile fiscale prin depunerea declaratiilor periodice printr-un simplu click, accesul la SPV si functionalitati de gestionare usoara a conturilor clientilor.

    Mai multe despre aceasta lansare aici.
  • Functionalitati noi pentru neplatitorii de TVA. De acum, SmartBill Conta este o aplicatie de contabilitate complet adaptata clientilor neplatitori de TVA. Interfata de achizitii si vanzari a fost modificata in asa fel incat sa fie 100% compatibila cu operatiunile specifice firmelor neplatitoare de TVA. In plus, in cazul operatiunilor taxabile (achizitii intracomunitare de bunuri si importul de servicii), suma de TVA este calculata si inregistrata in mod automat in contul predefinit 446 sau orice alt cont ales de utilizator la inregistrarea documentelor, nemaifiind necesara inregistrarea manuala a notei contabile.

    Mai multe despre noile functionalitati aici.
  • Cu ManagerConta e mai simplu sa gestionezi si sa depui declaratiile clientilor tai. Tot in 2021 au fost imbunatatite gestionarea si depunerea de declaratii periodice, prin oferirea unei priviri de ansamblu asupra tuturor declaratiilor clientilor unui contabil.

    Afla mai multe din articolul de blog aici.
  • Importul salariatilor din Revisal. Baza de date exportata din Revisal poate fi importata in SmartBill Conta si in acest fel se pot crea in mod automat toti salariatii activi sau suspendati ai unei firme, cu datele lor personale, contractuale, sporuri, suspendari, inclusiv istoricul lor de-a lungul timpului, intr-o ordine cronologica.

    Mai multe despre aceasta functionalitate aici.
  • Vanzarile la distanta au fost actualizate in SmartBill. Atat SmartBill Facturare/Gestiune, cat si SmartBill Conta au fost actualizate pentru a permite gestionarea mai simpla a vanzarilor la distanta. Aflati mai multe aici.
  • 6 declaratii noi pentru inchiderea anului in SmartBill Conta. Cele 6 declaratii sunt 101, 700, 205, 207, 092 si 094 si se pot descarca in format PDF inteligent din SmartBill Conta.
    Acum in SmartBill Conta se pot intocmi 13 declaratii: 092, 094, 100, 101, 112, 205, 207, 300, 301, 390, 394, 700, 710 si toate tipurile de bilanturi: anuale, semestriale si trimestriale.

    Afla despre lansare aici.
  • 2 rapoarte noi in modulul Salarizare din SmartBill Conta. Aceste rapoarte dedicate concediilor de odihna sunt Raportul concedii de odihna care prezinta informatiile pe un singur salariat, centralizate per total, pe ani sau la nivelul fiecarei luni in parte si Centralizatorul concedii de odihna care prezinta informatiile centralizate per total ale tuturor salariatilor firmei, cu posibilitatea de a intra in detalii pe fiecare salariat.

    Afla mai multe aici.

Va multumim ca ne sunteti alaturi! Noi, oamenii din SmartBill, va dorim un An Nou linistit, sanatos si plin de realizari si bucurii, mari si mici!

Ne revedem in 2022!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *